ای کاش نمی رفتی


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

 

ای کاش نمی رفتی تا به پای تو بسوزم

 

 موندم سر حرفم سر قولم من هنوزم

 

 هیچ وقت نمی خواستی که بمونی تا بمونم

 

 هیچ وقت نمی ذاشتی همه حرفاتو بدونم

 

 ای کاش می دونستی از وقتی که رفتی من کسی ندارم

 

 ای کاش نمی رفتی....

 

از وقتی که رفتی دیگه چشمام سو نداره

 

این خاطره ی تلخ منو  تنها نمی ذاره

 

خیلی سوتو کوره خونه بی تو گل نازم

 

من فکر نمی کردم توی این بازی ببازم

 

ای کاش نمی رفتی....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
چهار شنبه 20 شهريور 1392| 14:36 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§